A hiba az én készülékemben van!

Nos igen, már érett nagyon a következő bejegyzés, ám a finomításán még fejben gondolkodnom kellett sokat, hiszen a kezdeti öröm után jött az a fajta valóság, amit nem is vettem számításba.

 

Miért is vettem volna? Mint ahogy mindig, most is leszögezem, hogy teljesen kezdő vagyok a termesztésben, ezért lehet, hogy egyeseknek ez teljesen természetes lett volna. Több helyen olvastam utána, nem találtam arra vonatkozóan infót, hogy baj lehet abból, ha ezt a fajta lámpát használom. Legalábbis én erre vezetem vissza a hiba gyökerét.

Korábbi bejegyzésemben írtam, hogy milyen szerkentyűkkel és kiegészítőkkel dolgozom az első nagyobb évemben. Arról is volt szó, hogy ez egy tesztév, meglátjuk hogyan alakul. Nos jelent, a teszt az tökéletesen sikerült! :) Ám nem a jó értelemben sajnos...

Történt ugyanis, hogy a kicsit lassan, de biztosan növő palántáimat kitettem néhány hete egy szép tavaszi napon, hogy szokják a napsütést a lámpák mellett. Talán kicsit drasztikus volt ez a lépés, mert nem díjazták az ötletem, így 95%-uk megadta magát és dacból elmentek sztrájkolni, magyarul mondva nem élték túl a megpróbáltatásokat. A maradék 5%-ot valamilyen módon sikerült még megmenteni, igaz még kicsit sokkos állapotban vannak páran, meglátjuk, hogy lesz-e belőlük valami. Időközben kaptam néhány tő Habanero-t sógromtól (köszi Viktor!), valamint a később elültetett paprikák és paradicsomok nagyon szépen nőnek, már tűzdeltük is őket. 

wp_20160507_15_15_33_pro.jpg(#enchili - Habanero, Jalapeno és Bird's eye paprikákból)

Tehát akkor jogosan kérdezheti mindenki, hogy mi lesz most? Mi a B terv? Szerencsére mindig van alternatíva! A Jalapeno paprikák szépen fejlődnek, 2016-ban az lesz a fő fókusz, így biztosra lehet venni, hogy mindenki asztalán ott lesz egy üveg BBQ szósz! Mindemellett pedig több figyelmet kap majd a Chili olaj, amely eddig családi körben tökéletesen bevált, így az éven az Erősebb Pista mellett ez a két új termék (különböző erősségekben) kap majd főszerepet.